Sunday, November 14, 2010

.: Episod 1 : Create Blog :.

*****

Assalamualaikum and salam 1 Malaysia kepada yang sudi membaca blog aku nie... Mulai skrg, nak bejinak2 dgn blog, hehe... Saje nak mengisi masa lapang kan...??? kan...??? Yang penting life is about stylezz...!!! (poyo r...) haha!!!




*****


"Jangan memandang ke bawah (untuk mengetahui kekuatan tanah yang dipijak) sebelum memulakan langkah. Hanya mereka yang menetapkan pandangan mereka ke arah horizon yang jauh dihadapan sahaja yang akan menemui jalan sebenar." from Dynn Stylezz (ermmm...)




*****


"Whataya want from me" from Adam Lambert... Memang suka giler dengar lagu nie... Kalo bosan n boring2, mmg lagu ni jadi pilihan hati (poyo abes)... Picture nie plk amek time kat umah mak angkat member... Memang syok r pi sana... Maklumlah tengok sawah padi... Kat Johor mana lar ader benda2 mcm nie... Wawawa...




*****


Haha... Aku mmg sukakan kebebasan dlm apa jua keadaan... But, jagn lar buat yg x sepatutnya... Kan..??? Aku mmg xsuka hidup terkongkong, bagai katak di bawah tempurung...hehe... Kalo x caya, tengok gambar aku kat bawah nie... Memang keriangan giler...!!!




*****


Setelah berumur 21 tahun 11 bulan, aku masih tercari2 lagi kebenaran yang diredhai oleh Mu, Ya Allah... Walau selangkah pun aku berpijak di bumi ini, akan ku tetap mencari jalan yang benar dan tepat... Akan ku sentiasa menjaga akhlak aku walau dgn sesiapa aku bergaul... Aku yakin, bahawa hidup di Dunia ini adalah sementara...

"Akhlak yang buruk itu ibarat tembikar yang pecah. Tidak dapat dilekatkan lagi dan tidak dapat dikembalikan menjadi tanah."

from
Wahab B. Munabin




*****



1 comment:

  1. Wah... Dynn... Cmner kau decorated blog kau... Aku dah sebulan buat blog pun tak berapa reti... hahaha.... nway... Bley la aku nyebok slalu... heheheh... Oh ye... Before i forgot... Nice blog.... :)

    ReplyDelete