Saturday, January 8, 2011

.:: Episod 3 : Arabian Nights at Mofaz ::.



*****

Hai... Salam semua... At 31 December 2010, Mofaz ada buat dinner dengan bertemakan "500 Arabian Nights"... Pergh, memang grand giler... Dah lar, xtau nak pakai ape malam tu... Aduih, last2 buat keputusan, tempah jer baju kat area Hartamas kot... Selamat dapat baju ala2 Arab... Hehe... First time tu pakai baju macam tu... Segan giler... Hehe


*****

Inilah baju yang aku pakai time malam tu... Jap yer aku tunjuk, hehe... Ha, gambar kat bawah nie ngan my senior lar... kak iza namanyer... Tp, skrg dia dah xde kat Mofaz nie... Erm....




*****

Huh, masa malam dinner tu, aku just tolong my housemate untuk registration... Pergh, mmg ramai giler yg aku xkenal... Haha, yelar baru 2 minggu masuk intern kat Mofaz tu... Whatever lar... Hehe...

Gambar kat bwh nie, kak iza dgn team2 dia tengah buat persembahan... Memang hebat diaorg nie, even tersalah step menari... Hehe...
"Makhluk tuhan paling sexy"... lallalllaala...




*****


Jap2, dia nak menari lagi nie... Hehe...





*****


Oops, ade 1 lagi step nie... Haha...





*****


Huh, ni gambar my housemate & kak iza... Dah mcm pasangan bercinta plk, hehe... Oopsss, terlebih sudah... Hehe...




*****

Nak tengok x gambar hero n heroin MIS... hehe... Jap yer...




*****

Actually, gambar aku memnag sikit pon time dinner nie... Maklumlah busy, haha... Gambar kat bawah nie plk... Aduih, mcm2 r korang nie... Punya lar haus, sampai minum mcm tu sekali... Haha...



*****

Ok lar, penat dah nak taip... Hehe... See you again...


****

No comments:

Post a Comment